MINDFUL OUTDOOR coaching

Privétraject

5 Weken één op één, ontspannen leren ademen, al wandelend mediteren en ontspanningstechnieken in de natuur.

We starten met een telefonisch gesprek om juist af te toetsen wat jouw verwachtingen zijn en hoe ik je daar in kan begeleiden.

WEEK 1
– intake met een wandeling in de gezonde buitenlucht
– Jouw doel in kaart brengen
– Analyse van je adempatroon
– Wat is gezond ademen
– Wat is stress en hoe werkt stress in op je lichaam

WEEK 2 TOT 5
– Naar buiten en bewegen
– Ademhalingstechnieken, meditatie al wandelend of joggend
– Beweegtechnieken om milder in het leven te staan
– Mindfulness in de natuur

AFRONDING
– Evaluatie adempatroon
– Belmoment om te bespreken hoe het met je gaat

€325 voor 5 sessies van 90min/persoon
Het verkennend gesprek (telefonisch) is gratis
Prijzen zijn exclusief verplaatsingskosten
Binnen een straal van 6 km worden er geen verplaatsingskosten aangerekend

YES, klinkt goed!

Zie je dit helemaal zitten
Contacteer me vrijblijvend
[email protected]
0473/203205

Wat is Mindful Outdoor?

Mindful Outdoor is een must voor iedereen die op een natuurlijke manier gezond, energiek en ontspannen in het leven wil staan. Het is een bewuste bewegingstechniek waar joggen en/of wandelen gecombineerd worden met ademhaling, meditatie en de principes van yoga. We bewegen niet prestatiegericht, wel voelgericht, met als focus zo efficiënt mogelijk te bewegen en te ontspannen in de natuur, voor meer rust in je hoofd.

Mindful Outdoor betekent dat je luistert naar je lichaam tijdens het joggen en/of wandelen, zodat je bewust kan anticiperen op de bepaalde prikkels die je lichaam doorgeeft. Met de juiste techniek en het integreren van yoga ga je zo efficiënt mogelijk om met de weerstand die je tegenkomt tijdens je beweging in de natuur. Door mild en bewust te lopen en/of wandelen, zal je lichaam minder schokken opvangen en laat je blessures achter je.

Met mindfulness ga je stelselmatig ervaren hoe je vriendelijke aandacht kan schenken aan je lichaam en je geest. Door je  gedachten en je gevoelens te observeren leer je luisteren naar de grenzen die je lichaam aangeeft en te voelen wat je lichaam nodig heeft. Met de een goede houding doorbreek je je gewoontepatronen en ervaar je een hele nieuwe manier van bewegen.

Yoga helpt je om je rompstabiliteit te versterken en te lopen vanuit je Chi, de kracht die je haalt uit het gebied onder je navel, je core.

Een ander belangrijk onderdeel van de trainingen is de ademhaling. De kwaliteit van je looptechniek wordt direct beïnvloed door de kwaliteit van je ademhaling. Yoga stimuleert het inzetten van een zachte buikademhaling waarbij je in- en uitademt langs je neus. Je verbetert daarmee de energievoorziening van je  spieren, cellen en je organen.

Een fantastische manier om je gezonder, energieker en ontspannen te voelen.

KEEP THE ENERGY FLOWING,
Sylvia