Samen gezond bewegen!

Yoga! Mindful Run! Workout! 

Een gezonde geest in een gezond lichaam… Bij Run Your Mind laat ik je ervaren dat lichaam en geest onafscheidelijk zijn tijdens het sporten. De positieve effecten van mindful bewegen helpen je ontspannen,  waardoor je beter leert omgaan met alledaagse stress.

Bij Run Your Mind heb je tal van mogelijkheden om aan beweging te doen. Genieten van de gezonde buitenlucht, yoga op locatie, in groep of bij jou thuis.

Yoga
Op mijn weg tot Yoga Teacher (200u) heb ik ontdekt dat innerlijke pit en een rustige uitstraling dankbare eigenschappen zijn om yoga door te geven. Mijn stijl is gebaseerd op ‘Based Aligned Yoga’ waarbij ik je graag veilig door elke yoga houding heen praat en je af en toe aanmoedig om jezelf uit te dagen met het inzetten van de juiste ademhaling.

Mindful Running
Als running- en bewegingstherapeute daag ik je uit om bewust te leren hardlopen. In samenspel met yoga en ademhalingsoefeningen, garandeert deze nieuwe vorm van bewegen een goed evenwicht tussen ontspanning en het opbouwen van je conditie.

De lessen zijn voor iedereen toegankelijk, ongeacht leeftijd of geslacht. Ook de gevorderde sporter kan een andere manier van bewegen komen ontdekken!

Outdoor

Body

Flow

Running &

bewegings

therapie

Run

&

Yoga

Er zijn nog enkele plekken vrij op dinsdag en donderdag!

Thema november: Inner Power – leef vanuit je hart

Uurrooster

  • Maandag 19.30u – 21.00u ‘Based Aligned Yoga’ in het ‘Sonnehuys’ te Schoten
  • Dinsdag 20.00u – 21.00u ‘Outdoor Run & Yoga’ in het park van Brasschaat
  • Woensdag 10.00u – 11.30u ‘Based Aligned Yoga’ in het ‘Sonnehuys’ te Schoten
  • Woensdag 17.30u – 18.30u Kinder- tiener Yoga bij ‘Yogahome’ te Schoten
  • Donderdag 19.30u – 20.30u ‘Outdoor Body Flow’ in het park van Brasschaat
  • Zondag 10.30u – 12.00u ‘Outdoor Run & Yoga’ in het Vrieselhof te Oelegem

Geef een seintje op 0473/203.205!

NEW5387

Waarom Run Your Mind?

  • Gevarieerde oefeningen en workouts op maat
  • Onder professionele begeleiding leer je luisteren naar je lichaam
  • Met aandacht voor stijl en techniek leer je je lichaam ontspannen tijdens het sporten
  • Met uitdagende yogahoudingen leer je je grenzen verleggen en respecteren
  • Door bewust te worden van je bewegingen leer je blessurevrij te sporten
  • Bewegen in de buitenlucht houdt je jong en stimuleert je gelukshormoon
  • We sporten niet prestatiegericht, plezier en genieten staan centraal

 

 

 

33